Blåmandag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 05. aug 2024.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,602
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det mandag igjen, skikkelig mandag.

Første dag etter sommerferien er alltid litt tung, men det er bare å komme i gang.
    Kaffen er drukket, nå er det ut i bilen for å kjøre til kontoret.

Det hjelper litt på humøret å ha fått denne i løpet av natten da.
    Screenshot_20240805-070750.png

Kanskje noe av dagen må brukes på å finne en ny reise? :)

Ha en fin en!

Kristian, EndreD, Earl and 19 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,974
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det kommunale badekaret.

Det var første vannprøven på seks uker. Vi fløt så da skal vi vel brennes, ifølge gammel skikk i Aust-Finnmark. Bra vi kom oss sydover igjen. Og bra at tiden var noenlunde normal. Forfallet var mindre enn fortjent.

Ha en fin uke og en god mandag!

Kristian, EndreD, Earl and 20 others like this.
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,616
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra frokostbordet i Oslo.
    Ferdig med trening, straks ferdig med frokost, og like etter motorsykkel til første jobbdag. Gårsdagen ble mer dramatisk enn forventet med full polititropp som stormet nabooppgangen etter en knivstikking i en naboleilighet. Som tilstedeværende styremedlem ble jeg også den heldig utpekte til å vaske ned 5 etasjer med blodspor i trappene, så hittil er ihvertfall mandagen bedre enn søndagen.

Ha en solid en!

Kristian, EndreD, Earl and 23 others like this.
  4. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Koh Samui

Her har vi forflyttet oss fra Hyatt Regency til Intercontinental og er lettere sjokkert over hvor stor forskjell det kan være på to hoteller som i utgangspunktet er kategorisert med like mange stjerner. Der Hyatt føltes som et slags high-end Ving/charterhotell føles Intercontinental som ren luksus.
    Ellers er hotellene preget av at det er lavsesong og det føles som om det knapt er gjester her. Pr. skrivende stund er vi 3 mennesker rundt bassenget her.

På den positive siden kan også anføres at jeg ved innsjekk her plutselig fikk en ekstra dag ferie. Jeg var helt sikker på at vi skulle bo her 5 netter, så jeg begynte faktisk å protestere ved innsjekk da han sa 6 netter. Måtte sjekke kalenderen og jaggu var det riktig at det var 6 netter. Jaja skal nok klare å overleve den «ekstra» dagen også…:cool:

IMG_3739.jpeg
    IMG_3741.jpeg

IMG_3742.jpeg

Ha en strålende mandag

Kristian, EndreD, Earl and 26 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,295
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten, her bryter solen gjennom og klar for å fordampe bort morgenduggen.
    Det er en lett mandag uten noen form for pålagt arbeid. Hunden er reist tilbake til prærien på indre Østlandet og roen har senket seg på strilelandet.
    T-20 til bartebyen IMG_6005.jpeg

Kristian, EndreD, Earl and 21 others like this.
  6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,090
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.
    Ikke bare vi kontorrotter som har en blåmandag;)

Ha en fin mandag alle IF-ere:)

Kristian, EndreD, Earl and 18 others like this.
  7. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,795
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag fra Sognefjorden
    Melder om oppholdsvær og god sikt :)
    Innløpet til Kaupanger i sikte :rolleyes:

IMG_2737.jpeg

Kristian, EndreD, Earl and 18 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,058
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Sunnfjord. Fyrste dag på fleire veker eg vakna i eiga seng. Det var godt, sjølv om yngstemann no er blitt sjuk, og eg lyt bruke feriedagane på slikt. Elles spørst det om det ikkje blir litt flybillettbestilling- og endringar i løpet av dagen.

No er bestemora på plass, so då blir det snart handletur for å tanke opp skap og skuffer etter ferien. Spennande å sjå om ikkje aksjebeholdningane og må få litt påfyll denne veka.

Kristian, EndreD, Earl and 16 others like this.
  9. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,284
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag folkens!

Første teamsmøte på en stund gjennomført og uleste e-poster leses i fleng for å prøve å huske hva som var i sving når ferien startet. Kommer nok til å bli en dag fylt av kaffe, gjeeesp!

Kristian, EndreD, Earl and 15 others like this.
  10. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,789
    Bonuspoeng:
    293
    Noen avtalte å møte 09 andre avtalte 10. altså mistet noen en time søvn på morgenkvisten.

jaja

Kristian, EndreD, Earl and 13 others like this.
  11. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,061
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra et hemmelig sted :p D98CCB49-5569-4D07-9881-A8953D468136.jpeg

Kristian, Preference, EndreD and 15 others like this.
  12. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,314
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stua til mine foreldre.

i går tikket det inn melding om opptjent CT. I dag er avreisedagen for å komme meg hjem og skal starte rett på jobb i morgen tidlig. Starter dagen med er møte med meg selv :)

Håper at jeg kan bruke CT’en på KLM for å fly hjem fra Chile i januar, hadde vært fint for nå er det 5 legs, som kan reduseres til 2-3.

Ha en herlig mandag!

Kristian, EndreD, Berlioz and 14 others like this.
  13. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra verdens navle Skedsmokorset. Sitter og slapper av på terrassen med en kaffekopp og nyter lyden av innkommende fly mot OSL. Merkelig at det ikke er noen bookinger i SAS appen for tiden, må gjøre noe med det så snart ny CT er opptjent (mangler 30.000).

Straks blir det en tur bort på Hauger for en golf runde med en gammel kollega:). Ha en fin uke!

Kristian, EndreD, Earl and 11 others like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,545
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra MJF

IMG_0792.jpeg

Turen går med 30år unge LN-WIG til TRD, håper det dukker opp en bonusbillett før jeg kommer meg dit så jeg slipper å bla opp 2+ lapper for det siste legget tilbake til OSL.

Kristian, EndreD, Earl and 11 others like this.
  15. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,454
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra AGP!

Blåmandag er nok det rette uttrykket. Halvannen ukes impulsferie til solfylte Benalmadene er over, nå skal det bare slås i hjel noen timer i Sala Vip før boarding med LX tar oss videre AGP-ZRH-OSL. I morgen blir det nok en enda tyngre dag siden det også må jobbes. :( Kanskje jeg må trøste meg litt med å se hva som kan ordnes med enda en impulstur med LH F? 2x CT og 350.000 poeng må jo være brukbart til noe!

Ha en flott dag videre!

Kristian, Jensemann, EndreD and 13 others like this.
  16. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,542
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra nordvest. Fikk plutselig behov å komme meg fra AMS i september til LHR. Siden jeg har god tid booket jeg Air France som jeg aldri har flydd før med mellomlanding på CDG(ja jeg vet den flyplassen har litt frynsete rykte), men tenkte å prøve litt lounge safari der. Burde få tilgang på iallefall to air france lounger da jeg må krysse ut av Schengen. Pris var omtrent det samme som KLM direkte.

Kristian, EndreD, Berlioz and 8 others like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,545
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke noe ledig bonus TRD-OSL i dag men Diamantfordelen hjelper. Booket meg på siste SAS til OSL og endret til det første som går, drøy 1000lapp spart.

Ellers så har jeg knotet til det noe besett å glemt å fornye diamanten, trodde jeg hadde kvalifiseringsperiode ut august men det er jo ut juli. Burde husket/vist bedre. Manglet vell 2-3000 poeng. Så det blir å fly litt med SK de neste mnd

Kristian, EndreD, Berlioz and 9 others like this.
  18. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,676
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag Norge!

Litt usikker på kva klokka er i Moskva i desse dagar, men eg tenkjer det er såpass langt på dag at det er på tide med lunch.
    Screenshot_2024-08-05-15-20-34-82_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
    Nordvest liten lufting på 5-6 m/s, og 35 grader. I grenseland, men går heilt fint så lenge ein ikkje blir våt.

Ha ein strålande fin dag alle sammen!

Wiolenze, Kristian, EndreD and 11 others like this.

Del denne siden