God morgen fra hjemmekontoret! T-2 Julaften, jentene teller ivrig ned T-4 Kongens by, jentene vet ingenting Snart må jeg starte planlegge hotell opphold for Thailand sommeren 23, kanskje jeg skal begynne gjøre litt research i dag, siden det er rimlig stille på jobb. Ha en strålende bitte lille Julaften alle bonusnisser
Morn! Straks på vei til kontoret for årets aller siste møte. Etter det blir det bare hjemmekontor ut året. I hagen graves det for å legge ny fiber, på tross av snø og tele. Arbeidskaren var litt oppgitt av planleggingen og mente de helle burde ha bemannet opp litt i sommer/høst «men jeg får jo lønn». Herlig fyr. I ettermiddag blir siste handleinnspurt og da kan julen bare komme. Ha en flott dag
God morgen fra Stavanger Etter en kopp kaffe er frokost unnagjort og nå slappes det av fremfor TV’n. Om litt går turen langs landeveien opp til Bergen for jobbing av et par nattevakter. Ha en fin fin torsdag
God morgen fra hjemmekontoret. Skulle egentlig på bortekontoret i dag, men litt rusk i halsen satte en stopper for det. Satser på at det går fort over, så det ikke går ut over julefeiringen! Tror jeg har alle gaver på plass, så jeg slipper å dra ut på den store bulkedagen for å handle mer. Eneste flyrelaterte i dag er melding fra EVA om setebytte. De har byttet fra 787-9 til 330 på TPE-NRT i august. Det går nok bra. Ha en fin og bulkefri dag!
God morgen fra hjemmekontor på Hedmarken. Trodde juleplanene var spikret, men plutselig tikket det inn en airbnb-forespørsel fra 26.-30. des. Dra på hytta et par dager før planlagt er bare kos, men da må det ryddes og vaskes (en del) mer enn tiltenkt de neste dagene. Denne må tygges på ila formiddagen.. Awardfares-alerts er aktivert. De som dreiv skremselspropaganda for Air India her inne har definitivt lyktes.
Solkysten er klar for jul! 2 grader og skyfri himmel! Juletreet er pyntet og smokingen passer i år også! Bare 3 luker igjen i øl-kalenderen. Livet er lett, bortsett fra at solen snudde i går kl 22:48 og at det bare er 6 mnd til det begynner å gå mot mørkere tider .. Godt det er helg
God formiddag fra Porsgrunn. Fruen er ute på shopping og fikser gaver og mat- takk for at jeg slipper. Sa opp Fjordkraft i går, etter @Lars J sin glimrende post. Ingen som har strøm fra Talkmore her?- førstemann som melder seg kan verve meg og få 500kr i vervepremie. ( Kun interessert i Talkmore) To usle dager igjen på jobb- så fri til 9 januar. Det gledes
God eftan fra Jobben. I dag spontant på et helt annet sted til vanlig. så langt så bra. T-14 til sol og Strand Men først er det god jul.
God ettermiddag! I dag fikk en lært at det er greit å riste håndkler som henger ute før en pakker seg inn med de. Fikk en scorpion som satte seg klistra på leggen. Den besto ikke "knipse testen" og dermed føyk den avgårde. Fikk desverre ikke noe bilde av den men legger ved bilder av noen av de andre naboene her.
Håper ikke du tror det er bitte lille julaften i dag. Da kan det hende du har dårligere tid til juleforberedelser enn du tror.. (Feil dagstråd )