Beste Strawberry hotell

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av morradi, 12. mars 2025.

1. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    970
    Bonuspoeng:
    93
    I likhet med en del andre - antar jeg - har jeg noen hundre tusen poeng jeg forsøker å bruke opp hos Strawberry i løpet av året. Dersom jeg bare fokuserer på mest mulig valuta for poengene ender jeg opp med flere måneder på Comfort Vesterbro og det har jeg ingen planer om.

Snarere er jeg ute etter å prøve hotellene i den andre enden av spekteret, hoteller jeg normalt sett ikke ville tatt meg råd til. Ikke mest bang for the buck, bare mest bang... Med poeng går det selvsagt ikke an å booke de aller mest snasne rommene/suitene, men som LTP blir det jo noen oppgraderinger her og der.

Spørsmålet er da hvilke hoteller som er det beste Strawberry har å by på ? Hvor har dere fått mest luksusfølelse?

2. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,513
    Bonuspoeng:
    93
    At Six, Villa Copenhagen og Amerikalinjen.

morradi liker dette
  3. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke testet all verdens, men kan i hvert fall nevne disse her.

Oslo:
    - Sommero (veldig pent, god mat i restauranten og fin frokost, nydelig takterasse med basseng og sauna)
    - Amerikalinjen (nydelig frokost)

Danmark:
    - Villa Copenhagen

morradi liker dette
  4. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,548
    Bonuspoeng:
    183
    Brosundet skal ikke undervurderes. Bor ikke på hotell i Oslo, så kan ikke mene noe om dem, men mener forøvrig at er klart beste hotell i Norge som kan bookes med jordbærpoeng.

5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,845
    Bonuspoeng:
    93
    Har The Thief tapt seg? Var jo 'it' hotellet for noen år siden.

6. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,849
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville helt klart lagt til Thief på listen. Og Sommerro.

Utenlands: Villa (CPH) helt klart, og Clarion i Helsinki på sommer (fin toppetasje).

Amerikalinjen er litt "meh" for meg. Beliggenhet i Oslos narkotika-sentral, og selv om frokosten er god så gjelder dette for mange andre Strawberry hoteller også.

Del denne siden