Gammel tråd, men fortsatt aktuell problemstilling. Har booket SAS plus med A350 CPH-BKK T/R. Familie på 4, barn i siste halvdel av småskolen. Vi er godt vant og siden 2017 har vi reist årlig med barna long haul, da kun i Business. Per nå har jeg booket fire seteren på bakerste rad(23) CPH-BKK(første rad var opptatt), På vei hjem har jeg booket fire seteren på første rad(20). Tanken med å booke 4 seter er at frua og meg sitter i midten og har mulighet for konversere, med ett barn på hver side. Noen som har flydd endel SAS plus som har erfaringer ?
Uten erfaring selv, så har jeg blitt fortalt at fotskammelen er dårligst på bulkhead raden. Jeg har kun flydd plus på bulkhead og var ikke fornøyd med den. Samme person påstod også at benplassen var bedre på rad 21-23 enn på bulkhead.
Jeg synes rad 20 er veldig grei, spesielt om man sitter i midten ettersom man kommer seg ut av setet uten å klatre over noen. Skjermene er derimot en ulempe.
På a330 ville jeg valgte første rad av premium pga legrest, men på A350 er det jo det på alle setene. Ville satt meg bakerste rad, da kan du også ta setet maks bakover uten og plage andre.
Jeg har kun erfaring fra rad 20 i Plus på 330/340. Vil tro det er ca det samme på 350, det får jeg sjekket i slutten av januar. Utifra tidtabellen ser det ut som det er nattflight begge veier i april t/r BKK? Så da vil jeg anbefale å kjøpe en slik puff Den puffen er perfekt for rad 20 på SAS plus. https://insideflyer.no/forums/threads/junior-og-senior-drar-til-park-city-utah.20450/#post-531065 Der klarte jeg på 183cm å ligge helt flatt. Med 4 på tur så ville jeg valgt 20CD på dere foreldre, og 20EF på barna. Så lenge de ikke er veldig uvenner.
Takker for synspunkter - det står nok mellom rad 20 og 23. 20 grunnet @kjeeli sin geniale puff, denne vurderes seriøst å anskaffes i flere eksemplarer, ingen av oss i reisefølge er over 173.. Fordel med rad23 slik jeg ser det i forhold til de andre, er at det er større avstand bak til økonomi, så du slipper at personen bak lener seg eller legger vekt på stolryggen nå hen skal ut/inn av setet.
Noen som vet om en slik puff funker på A321LR i Plus (rad 20/ bulkhead)? Har en nattflyvning der i februar, hadde ikke skadet å komme seg litt flatere for nattesøvnen...
SAS lagde en veldig fin Google Streetview-løsning da de lanserte A350en for noen år siden. Jeg finnes dessverre ikke selve løsningen tilgjengelig på nett lenger, men de et Plus-bilde er fortsatt levende på Facebook. Der får du et ganske godt inntrykk av selve kabinen. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10162990287165788
Kan dette være video versionen av streetview greia. Kan dette være video versionen av streetview greia