Heisann! Jeg sikter på en tur fra Vietnam eller Bali til Oslo. På den turen ønsker jeg å få opplevd A380. Har sett litt på Emirates Bangkok-Dubai-Oslo. Noen som har noen tips til rute? Noen selskap som er bedre enn andre her?
Jeg anbefaler A380 med QR eco. Prøv å reserve i andre etasje, da de har Eco bakerst der. (A380)Bangkok-Doha. (787-9)Doha-Oslo. Store sjanser for oppgraderingtilbud til business. Til meg har de vært mellom 2-5k, ett segment. Personlig har jeg oppgradert siste strekningen hvis tilbudet har vært ok priset, pga da er du mest sliten. Plasseringsmessig kanskje ikke best til Bali, men topp for Vietnam. For Bali kanskje SQ, EK til Singapore, Denpasar.
Takk for gode svar! Andre etasje virker mest forlokkende, så QR virker jo bra! Det eneste som er bestemt hittil er at jeg starter reisen i Hanoi, så om noen har forslag til reisemål i nærheten der, så kan jeg gjerne fly derifra. Tenker mest å få vært innom Bali i løpet av turen
Emirates er skikkelig dårlig, i både eco og plus. Styr kraftig unna, med mindre du kjøper business eller first. Har brent meg på Asia ruter med dem flere ganger. Fordi jeg prøvde igjen, og de "skal jo egentlig" være bra. Det var de aldri.