Best mogleg strategi for å nå mål om topp sete Asia/Australia

Tråd i 'Bonushjelp' startet av ValdresBjarne, 09. sept 2017.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    Eg er ein nykommer når det gjeld bonussamling i *A samanheng, men tenkte eg skulle høre med erfarne bonusjegarar om kva eg skal satse på.
    Målet er å få med familien(2 born på 6 og 11) til Asia/Australia desmber 2018, då helst med 2(1 born og ein voksen i kvar kabin) eller 4 business seter på deler(EU-Asia) eller heile turen. Eg har EBG garantert fram til mars 2019.
    Kva tenker de er best strategi for å få dette til? Skal eg booke SIA Eco/premium Eco og oppgradere, booke på poeng? Satse på CT med Amex, eller rett og slett ha litt ro og booke på ein kampanje med SIA, Thai eller Qatar(2-1 business), og få sikra EBD eller One World Silver?

2. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,207
    Bonuspoeng:
    113
    Si det. Har du nok penger er jo en SIA kampanje best.
    Om du klarer og skaffe deg en CT fra SAS amex plat.
    Og 420 tusen poeng kan du få med deg alle på poeng til Asia om du finner ledige billetter. Det er ikke det enkleste og finne 4 billetter på poeng i biz+ på samme fly. Om dere deler dere er det betydelig lettere.
    Om du kan skaffe deg 2x amex plat CT klarer du deg med 280 tusen poeng :)

ValdresBjarne liker dette
  3. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    113
    Det er også verdt å nevne at du kan glemme å booke SIA/SQ i biz med EB-poeng.

4. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,719
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en svært modifisert sannhet ;)

Vi kan faktisk fly SQ biz fra IST til SIN og videre til både Sydney, Melbourne, Perth og Brisbane... på CT.

LNAND and Xflipper like this.

Del denne siden