Hallo .. ? Dette er et innenlands frokostfly og da er det den blå gourmetboksen vi ikke får .. den uten syltetøy
Jeg sier bare en ting: Singapore Girls ... WOW Fantastiske smil og en utrolig service .. en flygning på 1t 47 min, champagne og treretter og vin og varme håndklær og kaffe .. Jeg har syntes at C hos SAS har vært bra, men med to korte flygninger med Singapore i dag ...
Har spist fantastisk laks til forrett på begge på begge Singapore flygningene .. Jeg har ennå ikke bestemt meg for om den var fra Sunnfjord eller Nordfjord ..
Landet på OSL .. rart å se alle Norwegian flyene som står parkert ... Fin og stille tur fra BKK Mer om det senere ..
Bra å se at dere kom dere helskinnet tilbake til galskapen! Nervepirrende å følge returen i disse unntakstilstandsdager
God dag fra Bergen, beklager at det ikke kom en oppsummering av de siste dagers hendelser, men det kommer nok. Har god tid de neste dagene. Et par refleksjoner... Å komme fra Singapore Business i nye B787-10 til en 4 år gammel B777-300 fra Thai, var som å komme fra High End Business til «husmanns» Business. Nordmenn er lik seg selv enten de er i Thailand eller i Norge .., ved boarding på BKK kom de stormende bakfra, voksne menn med gullkort i hånden brøyter seg frem mellom rullestoler og barn og familier ..... Kontrasten med å komme fra Indonesia med reell fri flyt .. vi kunne gå hvor vi ville, gjøre det vi ville, spise og drikke hvor vi ville. Til en nesten tom Gardermoen, to fly samtidig, vi fra BKK og ett fra DOH .. 5-600 passasjerer ...hvor det ljomer over høyttalerne, pass opp for hverandre og hold god avstand minst 1 meter samtidig som det står plakater over alt om advarsler om Corona ...