Morn fra bassengkanten. Poeng fra turen har tikket inn og jeg har bikket 90k poeng, og med det fornyet diamantstatus. Synd SAS ikke har rollover, for det blir en del mer poeng før januar. Vi trives kjempegodt i Hua Hin. Gikk en tur i går og så hva nærområdet har å by på. Det mest spesielle var vel et bibliotek i to gamle togvogner. Har vært for opptatt med knallhard avslapping utenom det, så reisebrevet har ikke vært prioritert enda. Kanskje når det lovede regnet kommer? Ha en herlig onsdag alle sammen
God onsdag fra fjellet. Våkner tidligere og tidligere. Er det tegn på at man blir visere og ikke trenger mer søvn? Her ligger skodda ned mot tregrensa. Må vel trakte litt kaffe og drømme seg bort. Ikke lenge til Bali med EVA air og Tokyo med ANA First.
God morgen fra kaffekoppen! Straks på vei til kontoret, litt treg morgen i dag. Jeg synes det er for lenge til neste langtur, så i dag skal jeg bruke litt tid på Awardfares og andre nettsider, og se om det dukker opp noe gøy. Ha en deilig onsdag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her må ein på ny masa på SAS for å få bonuspoeng for ein Bio Plus-billett. Poenga for sjølve flyginga har kome på plass, men ikkje dei 450 grunnpoenga frå kampanjen som kjem på toppen av det. Og sånn går nu dagan! Ha ein fin dag, godtfolk
God ettermiddag fra Infinityloungen på TPE: Lett kaos når damen ville si at flyet går på tid kl 14 ish og jeg oppfattet at flyet gikk på tiden som er nå. Men det ble kaffe og lunch og ikke løping til gate, etter litt oppstandelse.
God onsdag! Rollover skulle en ha hatt her også, ny periode starter 1. sep. Kommer det en 2x poeng kampanje mot senhøsten tro? Full rulle med jobb og familie så ikke vært veldig aktiv her i det siste. T-40 Firenze i høstferien
God morgen fra VY retning OSL. SK tar oss mot Tokyo via en pistop i Køben. Har startet på et reisebrev, krysser fingrene for en bra tur Sas appen maser allerede Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God morgen fra hovedstaden Jeg er godt fornøyd med at jeg rakk å snappe til meg er par billetter til vinterferien da de ble lagt ut i går. Inspirerte av mange av reisebrevene her har jeg innsett at jeg har blitt for komfortabel og konservativ de siste årene og stort sett reist til steder jeg har besøkt litt tidligere. Det har jeg lyst til å forandre på, så hvis alt går etter planen så blir det et nytt land nå i vinterferien. Burde kanskje sette meg er mål så jeg ikke ramler bakpå i komfortabelfella igjen. Et sted mellom fem og ti nye land ubåter de nærmeste årene burde være oppnåelig. Fortsatt god lillelørdag.
Morn fra vest! Her skal AirBaltic sin A220 svippe meg over fjellet til Galemoen. Bak i bussen, og unngår rad 9, som visstnok har svært støyende AC iflg andre forum. Men dårlig med plass til bok og bose her!
Tung onsdag morgen her i Oslo! Familiens hund gjennom de siste ti og et halvt årene har hatt kreft en stund og i går ble det brått mye verre, såpass ille at hun hadde store smerter og ikke lenger ville stå. Så da ble det besluttet at nok var nok, og den tunge siste turen til veterinæren ble tatt. Merkelig stille her i huset i dag uten lyden av tassende poter og en glad sjel som ønsker en velkommen til nok en super dag fylt av tennisballer og lyktestolper man kan snuse på!
Tommel opp gitt i sympati. Det er alltid trasig når dei firbeinte pelsdottane vandrar sin veg til andre sida. Det tar tid å venja seg til kor stille det blir, ja.
Alltid leit, stakkars dere! Etter en tilsvarende opplevelse for noen år siden, nekter jeg å ha hund igjen. Kjenner det på meg hver gang jeg kjører forbi dyreklinikken hvor hun fikk sin siste sprøyte …
God morgen fra stueloungen. Passelig bra tidlighøstdag. Nå kaffe og restitusjon etter litt ergosykling, alt for å være beredt til besøk i det aust-finnmarkske i morgen. I kveld posisjoneringsreise med R12 og natt på Radisson.
Det er trist når en firbent venn har kommet til siste besøk hos dyrlegen. Og så er det riktig å ta beslutningen uten å forlenge plagene. Kondolerer.
God føremiddag frå Florøida. Solskin ute og gardinene inn til kontoret får køyrt seg. Planlegginga av Tokyoturen i januar er under planlegging. SAS driv stadig og knip inn på loungetida på LHR, men eg held nok på eksisterande booking inn til vidare. So spørst det om eg finn eitkvart å gjere på i Tokyo, Chicago og i Køben. Spørst om ikkje det vert mat, drikke og sightseeing slik som det brukar når eg er på tur. Trur jammen eg skal bake ei fyrstekake i kveld... Trasige nyhende, @Sonictravel. Kondolerer so mykje.