Eg liker ikkje å spørja så breit, men eg det kan vera noko eg har glømt. Me har 4-6 dager tilgjengelege før me må koble saman at me familien på MXP rundt fyrste august. Det er to problem, det er god tilgjengelegheit med C billetter rundt omkring, så då er valget for stort, men har jo helst lyst til å fly F. Eg sliter med å søke, då vala er for mange, og då går eg på kjente ting. Men LH-F er vanskeleg om dagen. Me skal ikkje til Australia/NZ, LAX, Singapore, Bangkok eller Afrika. India eller andre lokasjoner som er så konsumerande er heller ikkje aktuelt. Me vil gjerne til ein by, men også litt natur. Mat (og drikke) er viktig for oss, men god mat og drikke får du stort sett over heile verda om du leiter. Me har tenkt på Boston, New York, Chicago, Toronto, Seoul, Tokyo, KIX også videre, men sliter litt med å finne innertieren for meg som vil ha ein så lang(og topp) flytur som mogleg, og fruen som helst vil til Toronto. Eg er meir mot Seoul og KIX. Nokon som kan redde ein frustrert bonusjegar med for mange val.
Ville slått et slag for Toronto. Fin by med mange muligheter. Og ikke langt til natur heller Ligger litt i skyggen av New York City så du føler du får sett nye ting og opplevd mye nytt når en er der. Niagara Falls ligger 2t unna Toronto med tog og kan anbefales om en ikke har vært der før heller Var der ifjor sommer: https://insideflyer.no/forums/threa...eise-til-toronto-canada-reisebrev-nr-4.13583/ Men nå vet jeg ikke hvordan F tilgjengeligheten er ditt da. (Ifølge flere her kan terminal 1 være kaos mens terminal 3 være ikke så mye kaos) Edit; Ser at British Airways har noe First fra LHR til YYZ og de lander på terminal 3, men det er vel Star Alliance du håper på
Lufthansa til Vancouver og retur fra Seattle Mange artige muligheter å reise fra Vancouver til Seattle FRA - YVR B747-400 uten F SEA -FRA A330-300 med F
Ingen tvil om at det er A330 på den flyvningen, men den går uten F. Søker du opp SEA-FRA i F, routes du via f.eks ORD eller IAH.
Jeg er ganske sikker på at LH A330 med F tilhører historiebøkene. Kilder: lufthansagroup og routesonline
MUC-YVR skal betjenes av en A359 uten F sommersesongen 2020, med unntak av et opphold i juni hvor A346 settes inn: https://www.routesonline.com/news/3...-s20-long-haul-service-changes-as-of-07aug19/
Passer fint for min del. Skal sende opphavet med utreise i juni til YVR og retur fra NYC, så er spent på hvor rause de blir med F award på denne ruten