Avis - Viatrumf pluss EB-kampanjer?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Scribble, 02. mai 2018.

1. sopranoss2

sopranoss2 Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Bestilte leiebil hos AVIS i dag. Det er ingen kampanje for tiden, men jeg satt inn mitt Eurobonus-nummer for å de de faste 500 (eller er det 1000?) poengene. Risikerer jeg da likevel at transaksjonen vil bli avvist? Vil jo være ganske surt å miste snaut 500 trumfkroner og i stedet få 500 eller 1000 bonuspoeng.
    Eller virker det som det kun er når det er kampanje at det ikke kan kombineres?

2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,669
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke helt, men litt relevant. Har en leie i jula, som med SAS EB kampanje gir 4500EB. Tilsvarende fra Viatrumf gir meg 4463EB. Prisen er helt lik.
    Er det noen innlysende for-/bakdeler med å velge den ene over den andre?

3. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,268
    Bonuspoeng:
    93
    Du sier i jula - du har fått med deg at de har en blackoutperiode f.o.m 15 des til 9 januar på denne kampanjen? :p

4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,669
    Bonuspoeng:
    183
    Jeez, rett før jeg gikk på en smell der, ja. Tusen takk. Da blir det Viatrumf!!

joskje liker dette
  5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,853
    Bonuspoeng:
    293
    Bruker Viatrumf her og der.

Men akkurat Avis blir merkelig og alltid nektet på Viatrumf for min del.

Ville heller tatt SAS EBP enn Trumf.

Men bruker ikke mye leiebil, og når jeg gjør har jeg gått over til Sixt etter mange år shit service hos både Avis og Hertz. Som President/Chairman/Diamond og andre flotte navn begge steder :p

6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,669
    Bonuspoeng:
    183
    Prøver meg på Viatrumf.
    Jeg prøvde meg på en slags sammenligning med Alaska Air med hva man får igjen for leiebil. Alaska tar 70k miles for F US-Asia. EB tar 225k. En leie med Avis gir 4500EB, det er 2% av en F-tur. En leie med Avis via Alaska gir 500 miles, som da er 0,7% av en F-tur.
    Bra uttelling hos EB med andre ord.

7. haovi

haovi Medlem

Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Off topic, men er det andre her som sliter med å få tak i Avis? Har prøvd en 4-5 ganger å sende e-post via deres kontaktskjema, uten å få svar. Gjelder linking av amex plat og avis konto. Evt om noen av dere har en direkte epost hadde det vært fantastisk:)

Del denne siden