Avis Eurobonus Status Match

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jensemann, 25. febr 2024.

1. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Hei dere,

jeg har hatt Avis Presidents Club status via DNB Saga men er nå blitt nedgradert til Preferred Plus. Er EBD så jeg har jo krav på Presdient Club Status via det. Noen som vet hvordan jeg får lagt dette på min eksisterende Avis profil? Går jeg inn via siden for å registrere er det to valgt for ny eller eksisterende Avis medlem: https://member.avisworld.com/no_NO/saseurobonus/?

Logger jeg inn som eksisterende medlem nederst "Allerede kunde hos Avis" så er det ikke noe valg etter man er logge inn om å registrere EB nummer for match. Har forsøkt å å sende mail til Avis men ikke noe svar på over en uke. Kan jo selvfølgelig bare opprette en ny profil, men føles jo unødvendig.

2. bXmi

bXmi Medlem

Likes mottatt:
    387
    Bonuspoeng:
    63
    Du kan sende e-post til [email protected] med en screenshot av EBD-status inkl utløpsdato. Fungerte for meg i 2023.

Flymunda, Wiolenze and Jensemann like this.
  3. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    noen som vet om man kan bruke denne perken for å gi noen andre medlemskapet, feks partner?

4. globetraakkers

globetraakkers Reiseavhengig

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Har du hertz president eller avis president kan du matche opp mot hverandre og feks national og i teorien ha president / øverste nivå uavhengig av hva som I utgangspunktet ledet til president I første omgang. Har funket for meg i over 10 år.

jonss and Maggie like this.
  5. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Fungerer fortsatt så fikset etter en halv dag, takk for hjelpen! Da er bil til sommerens USA reise bestilt:)

Last edited: 26. febr 2024
    bXmi liker dette
  6. Shankly

Shankly Medlem

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    18
    Denne epost-adressen ble visst deaktivert 1. mars 2025 får jeg autosvar om. Nå er det kun via telefonkontakt det er mulig å nå de...får prøve igjen i morgen da!

7. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    bXmi liker dette
  8. trulsdd

trulsdd EBD

Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    18
    "Din Avis-preferred profil kan kun knyttes til en Avis-partner om gangen. Ved å levere dette skjemaet godtar du at Avis erstatter eventuelle partnerfordeler som allerede er knyttet til profilen din med dine SAS EuroBonus fordeler."

Noen bakdeler/fordeler med å knytte til DNB Saga vs. Eurobonus Gull? Virker jo enkelt å bare kjøre på med EBG når de har dette skjema - og begge to gir Presidents Club.

9. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg gjorde statusmatch fra EBD til avis i mars, men ser at jeg nå er vanlig preferred medlem igjen. Kan det ha å gjøre med at jeg ved slutten av mars gikk ned til EBG? Har to leier i juli / august som jeg har bestilt hos avis. Må kanskje vente med statusmatch til rett før? :rolleyes:

10. a3t

a3t Medlem

Likes mottatt:
    218
    Bonuspoeng:
    43
    Har aldri blitt degradert egentlig, har Sixt Platinum og Avis President, men merker heller ikke så mye til det. Men lettvindt med avis å bare gå rett på rakeringen å hente ut bilen.
    Sliter dog med at de roter med poenga, bestilte igjennom sas sist, skulle gi statuspoeng på kampanje, men avis peker på sas, og sas peker på avis.

11. a3t

a3t Medlem

Likes mottatt:
    218
    Bonuspoeng:
    43
    Sånn såg det ut for meg også, men ser slik ut i appen IMG_4608.jpeg

12. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Jammen har du rett. I appen er jeg fortsatt PC. AVIS overrasker stadig med flott IT, ikke bare når man skal etterregistrere poeng...

a3t liker dette
  13. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,371
    Bonuspoeng:
    183
    Både Hertz og Avis har noen antikke IT-systemer som underbyr SAS IT en høy gang. Websidenes feilmeldinger (eller mangel på det) er et kroneksempel på how not to…

stekus liker dette
  14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Hertz appen er så dårlig at det går ikke an å gjøre det værre.

15. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    De er komplett umulig. Det er webben deres også.

Helt utrolig at de ikke har oppdaget det. Opplegget har vært det samme i minst en håndfull år.

Kunder (som meg, med elite status) gidder bare ikke. AVIS er ikke alltid topp, men langt bedre som President der. Noen stasjoner vil alltid være råtne, uavhengig av utleiefirmaet tenker nå jeg fra egen erfaring.

16. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg får anerkjent status, det er null problem. Det er funksjonaliteten i app og på web som er full av feil og ekstremt upraktiske løsninger.

17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Hos Hertz, ja? I så fall helt enig.

Og Avis er endel bedre, men dårlige systemer et sted i bakgrunnen der også.

Del denne siden