Takk for det! Men i bookingbekreftelsen står det altså Sas Plus Pro to steder, så jeg vet ikke hva som har skjedd.
Kommer opp "SAS Plus Pro" på mine Plus Smart F&F-bookinger under "Mine bestillinger". Men riktig produktnavn har kommet med i mailen.. SAS IT.... Men uansett tilfelle var det Plus Smart du fikk og betalte for. Det klarer de ikke å endre uten å lage ny billett. Blir vanskelig å bevise i ettertid at nettsiden viste Pro når du bestilte.
Enig i det, men nå har jeg altså en bookingbekreftelse på epost der det står Pro to steder - og ikke noe annet. Det er da et bevis.
Helt enig. Og, hvordan skal "folk flest" klare å finne ut av dette? De har bookingbekreftelsen på e-post, og stoler på denne..
Ja, gullmailen har i to eposter fastholdt at dette er SAS plus smart - ikke pro - billetter. Jeg kommer til å ringe for å avbestille, ta gebyret og deretter klage. Selv om det bare er SEK 650, så sitter jeg tross alt med en bookingsbekreftelse på pro-billetter.
Oppdatering: Jeg ga gullmailen en siste sjanse ettersom jeg oppdaget at feilen fortsatt lå i systemet (pro til «plus-pris») på enkelte avganger ARN-OSL. Tok screenshot og forklarte problemet. Overraskende nok møtte jeg på en som tok seg tid til å sjekke dette nøye, og fant ut at det hele syntes å være en IT-feil. Beklagelse og full refund. I tillegg takk for at jeg hadde funnet denne «bug»en og rapport den. Ettersom jeg allerede hadde meldt sak til transportklagenemnda, valgte jeg å trekke den.