jeg har bestilt en bonusreise nettopp, tur, og skulle bestille retur på en ny reise siden det er fra et annet sted. Men ser plutselig at det er mulig å bestille multi journey med poeng. om jeg avbestiller nå, er det ganske sikker de kommer tilbake? særlig innenfor 24t. eller er det gambling? handler om europa fly er den eneste ulempen med 2 bestillinger å måtte betale dobbelt hvis jeg må avbestille senere?
Et det SAS elle Skyteam? Er det SAS så er det jo ingen grunn til å ha det i samme booking ettersom poengprisen er den samme for to enveis som en t/r. Men ja, du vil da få to avbest.gebyr på reisen om du kansellerer.
ja SAS. jepp tenker på det med kansellering. hadde ikke tatt sjansen med award flights, men vet ikke hvordan det er med SAS bonusreiser, om de kommer tilbake eller ikke
Når er reisen? Desto lenger frem i tid det er desto større sjangs for at de kommer tilbake, men aldri noen garanti
Om du bare har bestillt utreisen burde det være mulig legge på hjemreise om du ringer inn vil jeg tro??
Hvorvidt bonusbillettene kommer tilbake etter avbestilling kan avhenge av parametere som hvor lenge det er igjen til avgangen, hvor mange billetter som er solgt siden du først bestilte, etc.
men å legge til retur er ikke det noe som jeg ikke kan gjøre på nett og da er det ingen gebyr? og i så fall 250 kr pr person å legge til retur? da er det ingen vits
ok takk. da mister det poenget å samle turene i tilfelle jeg skulle måtte kansellere senere. Det er å velge mellom å betale nå eller senere. Må bare bestille separat og håpe på at det ikke blir behov for endring men.. jeg betalte 1075kr for bonusreise i går, 5 stk. hvis jeg kansellerer betaler jeg 1250 kr (250*5) og får tilbake 1075kr og poeng? -.-
Ja, om du avbestiller senere enn 24 timer etter bestilling må du betale 250 kr per pers og får tilbake betalte skatter og poeng, så fremt poeng ikke er utgått.