Aspire lounge CPH didn't

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jon_Noj, 19. nov 2025.

1. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

Likes mottatt:
    383
    Bonuspoeng:
    63
    Vet ikke om jeg er blind men ser ikke ut som det er en egen gruppe for å diskutere lounger generelt, så selv om jeg skjønner at InsideFlyer Lounge egentlig har en annen mening:

Ville bare si til advarsel for de som ikke har informert seg bedre enn jeg hadde i dag, Aspire loung på CPH var en av de mest begredelige lounge-opplevelsene jeg har hatt (tror bare en at-the-gate SAS lounge på CDG for mange år siden konkurrerer om opplevelsen).

NoLimit and Staralliance like this.
  2. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    549
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, enig. Jeg var innom samme lounge på Kastrup for noen få uker siden, og dette var begredelig. Lite utvalg i både mat og drikke. Loungen var på størrelse med et klasserom og dermed svært få sitteplasser. Denne loungen kommer jeg ikke til å benytte meg av fremover, og vil anbefale andre å se seg om etter andre alternativer.

Jon_Noj liker dette
  3. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,807
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis dere leser i Priority Pass-appen, så ser dere følgende:

THE LOUNGE IS TEMPORARILY CLOSED FOR REFURBISHMENT WORKS UNTIL 10DEC25. ALTERNATE TEMPORARY LOUNGE AVAILABLE INSIDE THE 'MASH RESTAURANT', OPPOSITE THE ASPIRE LOUNGE. PLEASE FOLLOW SIGNS TO THE TEMPORARY LOCATION. THE TEMPORARY LOUNGE IS NON-SMOKING.

Så det dere har besøkt er den midlertidige loungen. Aspire åpner igjen i 10. desember.

Til info så er også Eventyr Lounge i non-Schengen på CPH stengt mellom 15. januar 2026 og 15. april 2026.

4. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    612
    Bonuspoeng:
    113
    Er den Aspire loungen den det fortsatt henger Diners kredittkortlogo over inngangen?

5. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    549
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for info. Det var da enda godt.

6. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

Likes mottatt:
    383
    Bonuspoeng:
    63
    Det forklarer mye, takk for info. De kunne godt kostet på seg et godt synlig skilt ved inngangen med samme info. Carlsberg Aviator loungen ved siden av hadde forøvrig til info skilt om at de dessverre ikke hadde alkohol for tiden.

7. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    :eek: Carlsberg uten Carlsberg? :rolleyes:

benair and holmen like this.
  8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,324
    Bonuspoeng:
    293
    Har vært mye tull med Aviator siste halvår.

Ofte tomt for drikke, eller bare noen få kraner åpne.

I tillegg blir den ofte så full at de rett og slett stenger helt for PP og LK.

Litt nedtur for en som ofte flyr Norwegian fra CPH, men loungen i seg selv er ganske bra når den først funker.

Del denne siden