At det ville skje, er gammelt nytt. Men nå er mer detaljer ute. Alt vil bli branded som Korean fra 17 desember 26. Asiana forsvinner dermed fra *A og blir del av Skyteam gjennom Korean. Med andre ord ikke bare dårlige nyheter for SAS/Skyteam brukere. Smått trist, om man mimrer tilbake til fantastisk service mens de var separat flyselskap og kunne kombineres inn på *A reiser. Men verden endrer seg Detaljer her: https://www.executivetraveller.com/news/asiana-airlines-shuts-down-korean-air-merger
Jeg fløy CGK-ICN i C før ICN-FRA i F. Du gikk ikke glipp av noe i førstnevnte. Mulig det ligger et reisebrev her et sted.
ICN-FRA i F her også. Var en veldig flott opplevelse, bra service og kupé. Ikke minst stor skjerm og stjernehimmel. Stort savn etter F etter SA bruddet!
Ååå ja, stjernehimmel. Jeg var eneste passasjer på flighten min, 12 seter og 3 flyvertinner til rådighet. Synd jeg var så fyllesyk etter en uke på Bali..
Hadde vår første F med Asiana, t/r til KIX via FRA og ICN. Helt greit bis produkt et par timer med egen bis -kabin på 737(eller 320?). Men F altså! Det ble nesten litt for meget med kabinpersonale på kne med teseremoni. Men stjernehimmel og eine kleine nachtmusik og fantastisk mat begge veier! Hadde vært fint med god tilgang på bonus hos Korean. K
Det er bare 200 koreanere som må få brukt opp poengene sine, så kommer det sikkert noe mer tilgjengelighet gjennom EuroBonus. Det var ganske god tilgjengelighet gjennom høsten 2024.