Så lenge din mor digger Patpong og Pattaya kan dere vel finne en soi eller to i Bangkok når dere er der et døgn. Eller mer
Hva med denne: Best Places to Party in Asia: Boracay, Philippines. ... Gili Trawangan, Indonesia. ... Kuta, Bali. ... Koh Phangan, Thailand. ... Sihanoukville, Cambodia. ... Koh Rong, Cambodia. ...
Ingen tvil om at partylivet på Gili Trawangan ikke er noe å klage på (jeg tilbragte julen 2011 der), men om jeg ikke husker helt feil var det vel en 3 timers båttur for å komme ut dit. Ikke akkurat det man sleper mor med på kanskje....?
Hoffa meg slik det ser ut nå blir det Sri Lanka, skal bare være bort litt over en uke, så kan ikke bruke flere dager på å skulle fly inn til en flyplass hvor Star Alliance flyr til også videre med rutefly innenriks
Per på tur, den er god... Hun skal få gaven i Juli så reiser vi i Januar, tenker enten at jeg ikke sier noen verdens ting og bare lar hun tro vi skal til Europa.... Eller at hun får vite destinasjon så kan vi enten endre det til Patong Beach og Bangla road for meg hvis det er dit hun vil istedet.... Hehe