Amerika for mine føtter?

Tråd i 'Reisebrev' startet av holmen, 08. mars 2024.

1. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,354
    Bonuspoeng:
    183
    Takk dere!
    Ser ut som jeg må finne en grei flytur og ta med sønnen over dammen… kjekt å ha flere ting på en plass.

Liten sidespor, men i sommer skal vi til hangar 1 på Volkel og se på en Starfighter, samt til Kleine-Brogel for å klappe F35 (og kappkjøre brannbil på rullebanen). Fly er gøy!

holmen liker dette
  2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,507
    Bonuspoeng:
    183
    Budde på samma hotell i 2021, da var valet parkering veldig effektiv og nær null ventetid.
    Fant ikkje kvittering så langt tilbake i tid, men det var ikkje så dyrt som no, ikkje langt fra prisen har dobla seg.

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,732
    Bonuspoeng:
    293
    Husker du bodde der, og det var del av grunnen til at jeg booket det samme hotellet.

Alt er blitt dyrt der borte, men det får være grenser!

EndreD liker dette
  4. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,776
    Bonuspoeng:
    183
    Kunne du ikke ringe ned til resepsjonen (noen har eget direktevalg for valet), og si når du skulle dra? Jeg ringer alltid ned 15 min før og så står bilen klar utenfor når jeg kommer ut. Det mest irriterende med valet er at det er enda en person som man må planlegge og huske at skal ha tips. Hvis du skal betale tips både når du kommer og går hver gang med bilen må du få tak i masse cash av riktig størrelse. Det krever planlegging, tar tid og koster penger å få ut dollar.

Maggie liker dette
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,732
    Bonuspoeng:
    293
    Ringte hver dag (to ganger til det sluttet å ringe), aldri noen som tok telefonen. Så jeg fikk ikke "bestilt" bilen før jeg var nede i resepsjonen.

Det ble ikke gitt noe tips, for å si det sånn..

RoadKing, Flymunda and Nordlands like this.

Del denne siden