I dag er det Orvar Odd Viking som skal fly meg til LAX. Han er også 4 år gammel. Og jeg har fløyet med ham 2 ganger før. En gang til LAX, og en gang hjem fra SFO. Crew har ankommet, så jeg tipper vi får avreise omtrent på oppsatt tid.
Mulig de har badetøy på Rodeo Drive. Men pass på, dette kan fort utarte til en tidkrevende oppgave likt det å kjøpe paraply God tur!
Riktig god tur over. Fint IF holder seg med utsendt Oscar reporter Venter på rapport når du ser første kjendis. Fint også å få vite at det er Oscar denne helgen. Mye god info i tråden altså.
Jeg skal rapportere alt jeg ser. Tipper det ikke blir så mye kjendis-spotting. Husker da vi flyttet til LA, og første dagen vi var ute og spiste, så kom Kyle MacLachland inn og hentet take away. Og vi tenkte at "sånn er det i Hollywood". Vi så kanskje to andre kjendiser i løpet av de neste i månedene.. Men, nå er det ganske mange kjendiser jeg ikke vet hvordan ser ut, så kanskje jeg ser kjendiser uten å vite det?
Min beste kjendis historie er at jeg har kjeftet på en kjendis på jobb uten å vite at det var en kjendis
Det har sikkert jeg også. Men, jeg har jobbet i NRK, så noen kjendiser har jeg jo møtt. Og kjeftet på. Og jeg fikk hilst på Lemmy på Rainbow. Og Vinnie Paul på do på House of Blues på en Steel Panther-konsert. Vi håndhilste, og så gikk han opp på scenen og spilte to låter sammen med Steel Panther.
De selger i lobbyen, ingen krise. Om ikke så er det en halvtime å gå eller 8usd med uber til Westfield Century City
Jeg kan rapportere at samme meny er ombord sk909 til EWR: Kan melde om akkurat samme meny på sk909 til EWR idag
Jeg gikk for svin til hovedrett, og det var overraskende godt. Tilbehøret var også veldig godt. Måltidet ble avsluttet med ost og portvin, som vanlig.
La meg i horisontalen for å hvile litt, og våknet 4 timer senere. Satser på at det gjorde nytten for å holde meg våken til normal leggetid i kveld. Vi har passert grensen fra Canada, og nærmer oss California.