God kveld fra NYC. Kvelden ble rundet av med et fantastisk Broadway show, Alladin. Utrolig hvor profesjonelt og underholdende det var. Anbefales på det sterkeste Ellers leverer NYC som alltid. Iskrem museum anbefales til de med barn på tur Ha en fin torsdag alle bonusnisser
God torsdag fra Grenland. Siste formiddagsskift i dag. Blir pubtur i kveld for å markere pensjonisttilværelse for en kollega. T-9 Roma Skal bli godt med plussgrader- lei av kulde nå Ha en kvikk dag
God morgen fra kontoret i Dhahran. Siste arbeidsdag her nede før turen går hjem til Norge med Turkish i natt. 9 netter i egen seng blir fint. Neste tur hit i mars må jeg prøve å få til en helgetur med fly en eller annen plass i KSA eller Midtøsten. Ha en fin dag!
God morgen fra Reykjavik. Blir et par timers jobbing før det skal flys hjem til Oslo rundt lunsjtider. Dagens islandske ord/uttrykk. Noen som vet hva «tuttugu og sjö" betyr? Hjelpemidler er juks.
God morgen fra SK451 til CPH med Smart Bio. Etter dagens flight skal det tikke inn en melding at man har blitt en Conscious Traveler. Ledig midsete på rad 11 med rutsjebane. Servering av drikke og EBD gjenkjent uten å måtte si noe. Foran skjema til å klare EBD nok et år.
Hei fra Romerike. Vært noen dager på fjellet, så nå er det på tide med litt flyging igjen. Vi tar en tur til London for langhelg, og så klart via CPH for litt mer poeng. Er noen i gullstua på OSL fra ca 13-14:45 spanderer jeg en øl.
God formiddag fra Bergen Lounge. Denne fuglen har akkurat bragt meg hit fra Oslo Dette er starten på tidenes tur for min del - som inneholder blant annet AF og KL i Europa, LH First til Shanghai, Garuda og Eva intra Asia, NH First over til Chicago og Virgin Upper class tilbake til Europa. Skal forsøke å få til et lite reisebrev etter hvert.
God formiddag fra FRA Akkurat ankommet fra EZE og venter på siste flight opp til OSL. Kan bekreftes etter to besøk med trettenåringer, var veldig populært, for egen del syntes jeg det var så som så, men tipper jeg må stålsette meg for nytt besøk til sommeren når NYC atter en gang skal besøkes
God formiddag fra like utenfor Stavanger. Fikk litt servering på rad 12 Nøttene er medbrakt Skulle vært postet via wifi ombord, men det knelte før jeg fikk lagt det ut. Så nå er vi på bakken i Irland.
God ettermiddag fra Gullstua! Her er det pølsefest i dag i tillegg til kjøttboller, det er mulig å få i seg proteiner… Turen går til GDN via CPH, jeg skal krasje jenteturen til fruen og den ikke lenger så lille vesla. Fortsatt god vinterferie til de som har eller straks skal starte!
God ettermiddag frå Florøida. Lang møtedag på kontoret. Handling etterpå. I kveld trur eg at eg skal trassleite litt etter flybillettar. Helsikke no er eg reisesjuk.