Air Serbia - online check in ikke mulig fra OSL?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av benair, 09. juli 2024.

Tags:
  1. benair

benair Medlem

Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,
    er det riktig at Air Serbia ikke tilbyr online check in dersom man flyr fra Oslo?
    ISåfall, har de automat innsjekk på flyplassen? Andre ting det er lurt å være obs på hvis jeg skal fly med dem på onsdag?

2. LN-TKP

LN-TKP Medlem

Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Kun skrankeinnsjekk på OSL.

Kan være lurt å være tidlig ute om du ikke har bestilt sete og reiser flere sammen.

Ellers så er dette ett av få selskap som serverer mat i økonomiklasse. (Type sandwich)

benair and RoadKing like this.
  3. Trent600

Trent600 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    683
    Bonuspoeng:
    93
    Det vi fikk for noen uker siden var på størrelse med og hadde samme konsistens som et pølsebrød.

Pålegg var vel ost og sylteagurk.

benair liker dette
  4. Tharayman

Tharayman Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ser ut til å fortsatt være tilfelle. Skal reise med dem i morgen, men finner ikke noen måte å sjekke inn på nett nei. Kjøpte også en business oppgradering men er begynt å lure på om jeg har kjøpt katta i sekken. Ser ikke ut som man får noe bagasje. Får ikke svar fra kundeservice på om vi får lounge tilgang, fasttrack eller ander fordeler.

I mailen står det "At the time of your check-in, you will receive a Business boarding pass.The fare conditions of your original ticket will continue to apply to your upgraded booking, including, but not limited to, cancellation policies, change fees and baggage allowance."

Blir spennende å se ;)

5. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,908
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor mye betalte du upgrade?

6. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    464
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg klarte å sjekke inn online i dag, så det er fullt mulig fra OSL. Economy light.

Minstebud 90 EUR for oppgradering, bød ikke.

Del denne siden