Air France - booke som sas gull/diamant og få Sky Priority fordelene registrert?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av benair, 07. jan 2025.

1. benair

benair Medlem

Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan kan jeg som Eurobonus Gull- eller Diamant-medlem få tilgang til fordelene som Sky Priority Elite gir når jeg bestiller reise på Air France sine nettsider?
    Jeg har prøvd å legge inn Eurobonus-medlemskapet et stykke ut i bestillingsprosessen, men det ser ikke ut til at det gir meg Sky Priority Elite-fordelene.
    Hva er riktig fremgangsmåte?

2. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Dukker etter hva jeg har hørt bare opp etter bestilling. Eventuelt etter bestilling når man endrer til eller legger til EuroBonus nummeret for reisen

benair liker dette
  3. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

Likes mottatt:
    383
    Bonuspoeng:
    63
    Vet ikke om det er likt men høres likt ut og funket dårlig på reise booket hos KLM for meg. Ved bestilling ble ikke oppgitt EBG nummer husket, fikk lagt det inn etterpå og riktig nummer ble registrert men uten at det aktiverte noen Sky Priority status. Boarding kort avvist på lounge inntil jeg viste EBG kort manuelt. Poeng bare registrert på deler av turen, venter fortsatt på etter-registrering av poeng for tur i oktober. Sky-Team transition joy :)

tobeornot999 liker dette
  4. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,851
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er korrekt format på EB-nummer ved booking av en bonusreise (kun SAS) via Flying blue? Vil reisen kunne legges til i SAS-appen hvis koblingen feiler under bestilling eller senere?

5. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    EB-nummer skal inn med fullt EBX-prefix.

Eddie47 and freddyen like this.

Del denne siden