Det går som regel eit par timar før du får ein epost som seier "xxxx points are on their way" eller noko slikt. Så kjem poenga straks deretter. Men eg lurer på om eg gjekk på ein liten smell, gløymde å deaktivere ad-block ved bestilling. Har ofte gått bra før, men ikkje alltid. Tok for sikkerhets skuld eit par screenshots.
Hmm. Bestilte i går kveld, men fortsatt ingen tegn til at det er noen poeng på veg. "Points on their way to you 0 points"
Gått opp til 1110 poeng... https://onlineshopping.flysas.com/se/dagens-nyheter/8009/ Har avsluttet min prenumerasjon og bestilt på nytt med et annet konto... fikk ingenting fra før...
Samme problem her. Jeg ble ikke spurt for EB-nummeret, men måtte logge meg inn med SAS innloggingsdata... Håper...
Det er ca 18 timer siden bestilling her, men det har ikke dukket oppe noe. Hvor er poeng underveis til deg?
oppretter abonnement, ny epost hver gang, venter til jeg kan kansellere, kansellerer, gjør det hele en gang til. på 7.runde nå - spennende å se om alt går gjennom.
Så lenge jeg ikke bryter noen vilkår, og samtidig får bestilt abonnement på Dagens Nyheter til hele min familie - så ser jeg ikke hvordan dette er å utnytte systemet Vi er alle daglige lesere av denne godt skrevne svenske avisen.