God kveld fra Marigot på den Franske siden. Her fant vi en strålende restaurant for kvelden. Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
God formiddag fra Porsgrunn. Det er meldt "åpent hus" hos noen venner fra kl 15 i dag. Antar det kommer til å velve inn en haug med kjentfolk. Får ta turen innom, ut å lufte seg litt, etter familejul i dagesvis T-37 OSL-MIA Ha en hæppi lørdag
God morgen fra Romedal. I dag skal det ikke gjøres noe som helst annet enn å ikke gjøre noe som helst her på landet. T -8 OSL-CPH-FRA-RUH-BKK og 6 uker ferie.
God morgen fra Oslo, her er en alt på handletur, kiwi og meny unnagjort, nå gjenstår Maschman og polet, håper de har fått inn ferske østers over juleferien, ellers må menyen omdefineres Det er et hardt liv!
God morgen fra sengen. Nok en mat morgen med kaffe og bok. Hunden sover fortsatt, men han maser nok snart om å gå ut. Senere i dag går turen til fjells for et par dager. Men først må bunadsskjorten strykes. Ha en fin en!
God midt-på-dagen fra usentrale strøk av Telemark.. Her skal snart kurrsen settes tilbake til verdensmetropolen Oslo, da en skal være hjemme før en fotballkamp på flimreboksen kl 16:00. Heldigvis hele 362 dager igjen til 24 desember 2026.. Ha en bedre tredje dag !
God kveld fra Bangkok. Slapper av på terrassen utenfor lobbyen og tar inn over meg inntrykkene av storbyen.
Gledeleg jul frå Værnes! Her har SE-"Daud mann på boks" (-RSP (reservestridsproviant)) kome for å henta meg. Det blir direkte sørover til hovudstadsgrenda i dag: Måtte alle få ein fin romjulsdag
God ettermiddag frå Sunnfjord. Madammen var på jobb i dag, og jammen sette ho seg fast på veg heim frå jobb, men med hjelp av vegsalt, slepetau og traktor kom ho seg laus igjen. Elles planlegg eg å avslutte 2025 med ein småsint telefon til SAS. Då eg ringte inn for å kansellere ei bonusreise for nokre veker sidan gløymde dei ikkje berre å refundere meg, dei trakk meg jammen for same reisa på nytt! Ver på vakt folkens.