ANA F var helt fantastisk. LH innsjekk klarte å sende bagasjen videre til København selv om FRA-CPH var separat booking med SAS. Senator Lounge på JFK er helt tomt, er den eneste her.
Liten oppsummering av tiden i Japan det startet med en uke i Tokyo der som var mest vandring i byen, museer, mat og masse andre ting. Så ble det fly med Air do som er et flyselskap basert i hokkaido til Ashikawa og noen dager ski på Furano med helt fantastisk snø Og til slutt noen dager i Sapporo med snø festival. Så det var helt fantastisk i Japan, anbefaler virkelig å reise til Japan om vinteren.
Da har jeg landet i CPH så jeg avslutter reisebrevet, det var første gang i første klasse, håper det blir mer i fremtiden . Både LH F og ANA F er helt fantastisk men tror jeg foretrekker LH F, på forhånd trodde jeg det skulle være motsatt. Selv om cabinen på LH F er litt gammel så er det mer personlig service en på ANA F og FCT som gjør at jeg foretrekker den over ANA F, som også er helt vidunderlig. Takk for følget! det har vært veldig hyggelig å dele reisen her.
Takk for turen! Booket du dette i mange omganger, eller var alt ledig på første forsøk? Hvor langt tid i forveien booket du?
Jeg booket den i mange omganger. jeg booket den rundt to måneder før avreise da var det bare en flyvningen med F ANA F HNL-NRT, to uker før avreise ble også ANA F HND-JFK tilgjengelig så endret på returen men den. Siste endring kom to dager før avreise når LH F FRA-ORD ble sluppet. jeg gjorde også noen andre små endringer men det er sånn jeg fikk tak i de tre på F.