Mitt Curve kort har blitt slukt av en minibank på flyplassen, en koreansk mann hjalp meg med å ringe support og de skal være her om rundt en time. Vurderer bare å sperre kortet å gå, dropper Curve uansett etter at SAS Mastercard slutter å gi poeng med bruk på den.
Samme type minibank slukte Curve-kortet mitt på kjøpesenter i Seoul! Virket som om kortet kilte seg fast på noe vis.
God kveld fra Seoul, har akkurat kommet til hotellet. Det var en fantastisk reise. Takk til alle dere som fulgte med! Det har vært veldig hyggelig å dele den her. Skal prøve å også dele litt av ferien i Korea/Japan og selvfølgelig reisen tilbake.
Litt oppdatering fra ferien. Sitter i Asiana lounge på Gimpo skal fly economy med ANA 787-9 til Haneda. Bestilte denne reisen med United miles det ble 8,800 miles + 20$. Det var litt problemer på check in med å legge til SAS nummeret, de sa først at det ikke går på grunn av at SAS ikke er i Star alliance og at de er i SkyTeam. Men de klarte å legge den etter jeg viste dem forrige boarding pass med ANA som hadde nummeret på.
Det var noen spennende dager i Seoul gikk en tur til DMZ og mange museer, nesten alle museene i Seoul er gratis. Hadde veldig jet lag de første dagene men er nå blitt vant til tiden her.
Landet i Haneda, fantastisk mat for en to timers flytur i økonomi, bedre enn de fleste business i Europa.
Hotellet for den neste uken. Hotel Mystays Higashi Ikebukuro det ser veldig fint ut i forhold til prisen.
Da er ferien i Japan ferdig, det har vært fantastisk her i to uker. På returen blir det ANA first suites til JFK Spiser nå frokost i ANA suite lounge på CTS og reisen tilbake blir ANA økonomi til Haneda. Litt mer en to timer der så ANA first til JFK. Jeg har rundt 6 timer connection i JFK før det blir Biz med LH.
Skal dele bilder og opplevelser fra Japan når jeg får tid til det, mest sannsynlig blir det om noen timer når jeg kommer meg til ANA suite lounge på Haneda.