ANA har egen Lounge på HNL og har også ANA suite Lounge her men den er ikke noe spesielt, tror ikke det er stor forskjell mellom den og business lounge bare at den er mindre full.
Litt historie om ANA og A380. det var opprinnelig flyselskapet Skymark som opprinnelig bestilte A380, men når de kollapset så kjøpte ANA dem. De ble enige med Airbus om å ta Skymark sine leveranser av A380. ANA fikk sin første levering av A380 i 2019, og ble derfor det siste flyselskapet som starte å operere A380. ANA bestemte seg for å kun operere A380 på sine ruter til Hawaii. De har 3 A380 som de kalles “Flying Honu” har skilpadde livery og har navn får hver av dem. Det ser ut til at jeg skal fly på den første A380 som ble levert, den blå med navn Lani.
Det er den med avgang 11:30, jeg har avgang en time senere. De har ombordstigning rett fra lounge ser ut til at jeg må gå til gate.
Jeg har tilfeldigvis på meg akkurat samme pysjamasbukse og genser som ligger på setet ditt nå faktisk! Jeg trodde det var greit at jeg tok med meg genseren på vei til HND, men på veien hjem fikk jeg vite at den egentlig bare var til lån, ooops! Nyt Hibiki 21yo hvis du liker den slags og masse Krug
Har ankommet Tokyo, innvandring og toll gikk ganske fort så hadde noen minutter før shuttle til å gå inn på arrival lounge.
Sitter nå i suite loungen på Narita. Klarte å komme meg inn hit, først sa de at jeg ikke har tilgang på grunn av at mitt neste fly ikke er med ANA men når jeg sa at i loungen på Honolulu fikk jeg beskjed at jeg skulle ha tilgang så lot de meg inn