God morgen fra Oslo vest! Jeg er oppe tidlig i dag, da turen går til Gøteborg og Norden Cup. Der skal jeg heie så høyt at stemmen blir hes på datterens lag, spise god mat og forhåpentligvis få et fint hotellrom. Kanskje det også blir tid til en tur til Liseberg. Ønsker alle en flott fredag
God morgen fra kontoret i nordvest som egentlig er siste arbeidsdag før det blir ferie hele neste uke. Det var en stille dag i går, men i dag er på an igjen med familieselskap. Jaja, slipper idet minste å tenke på noe matlaging da iallefall.
God morgen fra MBT, dette er og forblir en veldig rolig dag på hjemmekontoret. Ingen reise planlagt før 4 januar.
God morgen! Late romjulsdager hjemme, med kaffe på sengen og lange frokoster. Det er ikke så dumt med ferie. Selv om ferien tilbringes hjemme. Skal i familieselskap på ettermiddagen, også blir det en tur med hunden langs fjorden. Også skal jeg lese litt bok, tenker jeg. Og drømme meg bort til neste reise. Og da er julepynten til hjelp. Ha en fin en!
God dag fra et vått og vindfullt Nordland! Snart er alle julens matretter unnagjort, mangler bare lutefisk og rakfisk. Blir vel ordnings på det også, kanskje man kan bli sulten også innen det? Idag skal vi bytte fylke og reise på trønderfest på Rørvik. Regner med en redusert morgendag, selv om de fleste har gått over til kjøpsprit. Ha en fartsfylt dag!
God formiddag fra LHR T2. Måtte en omvei via Brussel på vei hit, og med forsinkelse ble det en god trim på BRU. Har noen timer ekstra, men Heathrow Express er ikke operativ i dag, så da blir det muligens å henge rundt på noen *A lounger …
God fredag fra FRA. De siste 14 timene har vært hektiske. Gårsdagen startet med reisen mot Vietnam og CXR, men allerede på flight 4 gikk ting åt skogen. Turkish fant ut at de skulle utsette IST-PVG flighten med over 4 timer, som gjorde at resten av ruten ikke gikk opp. Etter en lengre diskusjon på service pointet var det beste alternativet de kunne oppdrive IST-FRA med LH og FRA-HAN med VN, med avgang 5 timer senere. Vi klarte heldigvis å få et av soverommene i loungen til fruen, mens undertegnede måtte vokte personalet for å få utstedt nye boardingkort. Så ruten som startet slik Endte opp slik Bonusen er at både IST-FRA og FRA-HAN ble begge booket i J klasse, så det drypper vel gjerne litt poeng både på Miles & More og Eurobonus Siste store spørsmålet er om bagasjen kommer med oss til Vietnam. Med tidligere erfaringer med TK friskt i minnet har jeg mine sterke tvil...
God dag fra Gran Canaria. Formen er fortsatt langt fra topp (mistenker corona), men fikk karret meg til Norskeplassen. Været er perfekt for lunch al fresco.