Morgen i bollebua på TRD er litt kvalitetstid óg... når det er første etappe på vei til Tokyo. Nå er juleferien i gang på orntli Ha en fin dag og en videre fin jul, om det er hjemme med kaffen eller på vingene med GT'n
Gledeleg jul helsast frå Aust-Finnmark! Ei roleg julefeiring så langt og vi held det i det sporet med P1+ på radioen og ein intensjonsplan om å prøve plankene ute i snøen i løpet av dagen Måtte alle få ein brillefin andre juledag!
Fortsatt god jul fra Bergen. SAS over fjellet i kveld for årets 51. og siste flytur. Banner i kirken når jeg sier at det er 10-15 turer for mye
God jul frå Sunnfjord. Frukost og kaffi på veg ned i gapet. Selskap seinare som sjølvsagt krasjar med Solskjær sin heimedebut. Jaudå
God andredag! Her er ein akkurat ferdig med frokosten. (Jula/pinnekjøtmiddag og frokost varar heilt til påske. Eller i alle fall til fyrste nyttårsdag.) Ha ein strålande dag, og lykke til alle julebukkar!
Solen glimrer med sitt fravær her på solkysten ... 10 grader og regn og tåken henger dypt ned i fjorden på andre juledag .. når jeg ser ut vinduet er det til forveksling lik sankt hansaften .. God tur til alle som skal/er på tur enten det er til Tokyo eller Cape Town (via Dublin) ... Jeg er IKKE misunnelig ..
O’ Jul Med Din Glede... 7 dager, LH/LX F, 10 flighter, nye fly/lounger/flytyper/selskap. Man U kamp med VPN/TV2 fra LH Lounge
God ettermiddag fra hovedstaden. Formiddagen er tilbrakt på ski i Nordmarka så nå blir det sofaen og tv-sport resten av dagen med god samvittighet. Sjakk på NRK først, også blir det fotball fra Drømmenes teater etterpå Nyt 2. Juledag folkens
God morgen fra Knoxville, Tennessee. Har hatt to relativt bedritne dager, da jeg på julaften fikk matforgiftning. Jeg var en flittig bruker av toalettene på Graceland, og kona måtte spise julemiddag alene på hotellet. I går kjørte vi fra Memphis til Knoxville, med en kjapp tur innom Alabama, da kona ikke hadde vært der før. Det ble kina-buffet til lunsj, da det er det eneste som er åpent på Christmas Day. I dag håper jeg former har bedret seg noen hakk, for vi skal til Dollywood!
Teknikk og moderne ting blir introdusert av og til. Hvis du vil følge med i tiden er det nå mulig å skrive kontaktlinsefin istedet for brillefin.
God ettermiddag! Hjemme Alene på iTunes som spilles. Bare boss på TV i romjula. Julefilmene er tydeligvis ferdig sendt Kalkunen(fillet..) i ovnen. Gleder meg til den, waldorfsalat og alt annet tilbehør Kanskje smette inn en treningsøkt snart slik at man ikke blir seende helt ut som en julenisse. Ha en fin 2dre juledag alle
LN-RKF er skummelt likt LN-RKP på avstand, men krisen er avverget. Første tur i SK C blir nok ikke så verst Blir artig å sammenligne med SQ.
God ettermiddag fra TRD! Ser ut som om IT-nissene i SAS har tatt noen akevitt for mange i julen: I formiddag var bookingen min til OSL normal, med exitradsete 11F, og alt var såre vel. På vei til flyplassen nå viste boardingpasset plutselig sete 28E. Hverken exit eller vindu... Og for å "kompensere" sier appen også at flyturen TRD-OSL skal ta 1:50... Er det rart vi drikker? Ha en EDB-fri andredag... Edit: Mysteriet ser ut til å være oppklart. Det er visst en gave fra bolaget til de flyglade: Osloflyet får en svingom innom Kristiansund. Jippi...?
Hva behager? Prøver De at innbille meg at lorgnett har gått av moten? Nu tror jeg De må realitetsorientere Dem noget. Kontaktlinser? En moderne døgnflue, sier nu jeg!
Vel, som det heiter seg i ein song av Bakklandet Bassangforening der Lina Larsen blir med barn og må gifte seg med Dassrull Larsen: 'Så reiste jeg til Kristiansund -- foruten grunn -- til Kristiansund'. Sit du i + får du kanskje dobbel servering? Det er lov til å håpa
Er dessverre i minus, så jeg må nok vente på servering til jeg er hjemme. Nå har jeg i alle fall dobbel grunn til noe ekstra godt i glasset! Får jo også krysset Kr.sund av på flyplasslisten, så aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Eftan fra bolleloungen på BGO. Skikkelig avslutning på boxing day det her, selv om sas tradisjonen tro er forsinket.
God kvelden fra Trondheim Lader opp til jobb i morra med tv og kidsa. Litt Lego-bygging med eldsten innimellom også. Ha en fin onsdag og romjul