I dag er vi 2 gjester i Loungen! En gamling i 70-årene pluss meg! Det er satt ut mat til alle som er på Forumet, så et er bare å komme … De 3 i betjeningen som er her er virkelig proaktive og fyller opp med sprudlevin når det begynner å bli tomt. Nå kom det en til gitt .. da er vi 3 gjester og 3 til å passe på oss … du verden! Noen har kanskje fått med seg at jeg har vært på dette hotellet før og da har det iblant vært «tjåka fullt» av folk, senest i mai i fjor…men denne uken har det vært tynt i rekkene. På det meste har vi kanskje vært 8 gjester? Jeg hadde en plan om å gå bort i IKEA bygget borti gaten her (Emporium) etterpå for å snoke litt, men akkurat nå bøtter det ned ute samtidig som det lyner og tordner … Får sitte her og drikke bobler da ..
Det er ikke lett å holde orden på alle kjøpesentrene her i gaten… er man på Furuset eller Slependen eller Åsane? eller er man i København? Det skal ikke være enkelt … han her ville ikke svare en gang Ja ja .. ta fly til Bangkok så får man norgesfavoritten til minus 40 % Og utenfor passer kongen på Til slutt blir man jo tørst og Penalty Spot er lett å snuble inn ..
Det er ca 33 grader her .. og det er happy hour på en gaterestaurant! Jeg synes det er greit med kaldt øl og kjøpte 0,3 til 59 bath … han som sitter litt bortenfor må være nordmann(!), han har kjøpt 1,1 liter til 199 ..
Etter anbefaling fra @Wiolenze ble det litt ku før jeg reiser til flyplassen. Smaksrapport kommer kanskje ..
Dette var utrolig godt .. Ku i tre varianter og helt riktig stekt .. … selvsagt en argentinsk Malbec til Sammen med regningen kom det overraskende et glass nydelig karamellvodka
Alt for tidlig selvfølgelig… Det gikk unna til flyplassen selv om lynte og tordnet og bøttet ned på turen ., sky priority skiltet står gjemt bort
EVA ville ikke ha meg .. Men hos Air France var armene åpne ..,men champagne hadde de ikke … bare noen italienske slappe bobler
Og litt GT … Gordons Gin da, det kjøpte min far hvis han skulle flotte seg. Ellers gikk det i Golden Cock
Hadde vi vært i stjernealliansen kunne jeg flydd rett hjem til feiringen etter cupfinalen … skjønt det ser jo ikke lyst ut selv om Brann er de eneste som har fått mål ..
Det ser ikke ut til at denne flygningen lønner seg for Kenya Airways … kanskje det er 50-60 passasjerer som venter på å gå om bord i denne B787-8 .., som tar 30 i business og 204 i baksetene Ja ja .., alle skal vel ikke sitte foran
Ja selvsagt.. tenkte ikke helt på det, men tidligere når jeg har reist fra Bangkok har det «yrjet» av folk i venteområdet… og alle har trodd at de hadde gullkort+++ Spesielt halvfulle nordmenn som har vært på Pattaya .. Flyet var 31 min forsinket inn til BKK
Rart fly dette.. Noen har fått vann Noen har fått madrass Noen har fått stor pute .. Jeg har fått en bitteliten pute .. Kanskje noen av de som kom fra Kina har stjålet mitt?