Siste aktivitet

Activity stream for all registered members at InsideFlyer NO.

  1. Staralliance svarte på tråden Lunar med undersøkelse om SAS samarbeid.

    Denne står jeg også over. Virket ikke veldig attraktivt.

    18. juni 2024 kl 15:02
  2. Staralliance liked Nurse82's post in the thread Opplever dere noen "diamant" service?.

    [ATTACH] Våknet opp til denne hyggelige overraskelsen i dag. Jeg hadde booket plus (med penger) og når jeg tok ut boardingkort i dag var...

    Screenshot_20240610-090129.png 18. juni 2024 kl 14:58
  3. tmolvik svarte på tråden Opplever dere noen "diamant" service?.

    Ja var det jeg egentlig håpet på. Om vi får samme boardinggruppe, så kan jeg aldri tenke meg at de vil stoppe oss med håndbagasje. Takk...

    18. juni 2024 kl 14:54
  4. tmolvik liked Christian's post in the thread Opplever dere noen "diamant" service?.

    Tipper det kommer til å stå "no-hand luggage" eller noe lignende på boardingpassene til de som ikke har status. Samtidig vil det stå at...

    clear.png 18. juni 2024 kl 14:53
  5. LaDuden posted a new thread.

    Oslo - Bangkok - €1370 roundtrip - Swiss C - May 2025

    Må sies å være et fint tilbud med Swiss til Bangkok....

    Forum: Reisedeals

    18. juni 2024 kl 14:50
  6. Reiseglad svarte på tråden Miles and More status match kommer om noen måneder.

    For å være helt sikker. Det er avreisetidspunkt som teller her, ikke bestillingstidspunkt, for at det skal være en del av utfordringen?...

    18. juni 2024 kl 14:49
  7. Lars J liked btm's post in the thread Leiebil gjennom SAS - Erfaringer?.

    Ble spontant behov for leiebil i LAX etter ankomst. Hoppet på første buss (som var AVIS sin), da jeg hadde Preferred-status gjennom Bank...

    18. juni 2024 kl 14:43
  8. Eddie47 liked btm's post in the thread Lounge på Chicago O’Hare.

    Tror jeg traff på akkurat samme kvinne nå i april ved sikkerhetskontrollen på terminal 1. Ble nektet å snakke med skrankepersonellet for...

    18. juni 2024 kl 14:39
  9. Preference liked btm's post in the thread Leiebil gjennom SAS - Erfaringer?.

    Ble spontant behov for leiebil i LAX etter ankomst. Hoppet på første buss (som var AVIS sin), da jeg hadde Preferred-status gjennom Bank...

    18. juni 2024 kl 14:37
  10. btm svarte på tråden Leiebil gjennom SAS - Erfaringer?.

    Ble spontant behov for leiebil i LAX etter ankomst. Hoppet på første buss (som var AVIS sin), da jeg hadde Preferred-status gjennom Bank...

    18. juni 2024 kl 14:34
  11. Norwegian_Traveller liked valse.hopfloket's post in the thread Dine vellykkede bookinger av CT eller vanlig poengreise.

    Flyselskap: SAS, Turkish, Lufthansa Klasse: Business Avreise fra: Bergen (BGO) Destinasjon: Zanzibar (ZNZ) Enveis, T/R, Open Jaw: T/R...

    18. juni 2024 kl 14:30
  12. Norwegian_Traveller liked MagnusM's post in the thread Dine vellykkede bookinger av CT eller vanlig poengreise.

    Flyselskap: Lufthansa, Swiss, Air Canada Klasse: Business Avreise fra: Oslo Lufthavn (OSL) Destinasjon: St Johns (YYT) Enveis, T/R, Open...

    18. juni 2024 kl 14:29
  13. thfagert svarte på tråden Hertz-tråden, erfaringer, tips og triks.

    Har hatt 5-6 leier siden april, poeng har stort sett kommet inn litt over en uke etter avsluttet leie. De dateres til første dag i...

    18. juni 2024 kl 14:28
  14. Sunnfjordingen liked valse.hopfloket's post in the thread Dine vellykkede bookinger av CT eller vanlig poengreise.

    Flyselskap: SAS, Turkish, Lufthansa Klasse: Business Avreise fra: Bergen (BGO) Destinasjon: Zanzibar (ZNZ) Enveis, T/R, Open Jaw: T/R...

    18. juni 2024 kl 14:21
  15. btm liked valse.hopfloket's post in the thread Dine vellykkede bookinger av CT eller vanlig poengreise.

    Flyselskap: SAS, Turkish, Lufthansa Klasse: Business Avreise fra: Bergen (BGO) Destinasjon: Zanzibar (ZNZ) Enveis, T/R, Open Jaw: T/R...

    18. juni 2024 kl 14:16
Laster...