Siste aktivitet

Activity stream for all registered members at InsideFlyer NO.

  1. The_Dude liked RescueMe's post in the thread Lunar med undersøkelse om SAS samarbeid.

    Vil nok også spesielt treffe de yngre, det er vel helst der Lunar også har markedsført seg. Skal ikke se bort ifra at det er grunnen til...

    18. juni 2024 kl 09:35
  2. Sunnfjordingen liked Flyingdutchman's post in the thread Lang tirsdag.

    Morn igjen. Tatt en tur ned til resepsjonen, forklarte om problemene med rommet og spurte om det var mulig å bytte. ‘Du kan komme...

    18. juni 2024 kl 09:34
  3. Sunnfjordingen liked Kristian's post in the thread Lang tirsdag.

    Heisann frå Gardermoen! Dagen starta med signalfeil på t-banen. Det gjorde at eg kom 11 minutt for seint til innsjekk på Gardermoen....

    18. juni 2024 kl 09:34
  4. Sunnfjordingen liked Eddie47's post in the thread Lang tirsdag.

    Tenk om statusmatchen med Lufthansa M&M bare er lureri??? Det skjer jo ingenting .....!!

    18. juni 2024 kl 09:33
  5. Sunnfjordingen liked Flymunda's post in the thread Lang tirsdag.

    God morgen Visby, etter at SAS ikke hadde lyst til å fly meg hjem i går kveld. [ATTACH] Som postet i går kveld endte flyet som skulle...

    IMG_2213.png 18. juni 2024 kl 09:33
  6. Sunnfjordingen liked Flyingdutchman's post in the thread Lang tirsdag.

    Morn fra the Hub! snart på tide å stå opp, ta en dusj, spise frokost og så be om et annet rom. Masse veldig forstyrrende lyder på dette...

    18. juni 2024 kl 09:33
  7. Sunnfjordingen liked Jorge's post in the thread Lang tirsdag.

    God morgen fra Senator Lounge A, ZRH. Litt for lenge til avgang Oslo her nå merker jeg. Kanskje litt frokost kan hjelpe på holdningen...

    18. juni 2024 kl 09:33
  8. Sunnfjordingen liked Maggie's post in the thread Lang tirsdag.

    God morgen! Jobben kaller i to dager til, før jeg kan logge av. Datteren min lurte på om jeg hadde kjøpt tanning spray til hun for...

    18. juni 2024 kl 09:33
  9. Sunnfjordingen liked holmen's post in the thread Lang tirsdag.

    God morgen! Ingen flytur før neste måned, dessverre. Men, kanskje jeg klarer å fly hver måned i 2024? Har ikke klart det før. Mange år...

    18. juni 2024 kl 09:33
  10. Sunnfjordingen liked Ruby's post in the thread Lang tirsdag.

    God morgen fra Bangkok, ja da var ferien over og hverdagen er tilbake. Gøy å få befart Siem Reap–Angkor International Airport som ble...

    IMG_2794.jpeg IMG_2795.jpeg IMG_2797.jpeg IMG_2793.jpeg 18. juni 2024 kl 09:32
  11. Sunnfjordingen liked Henrik's post in the thread Lang tirsdag.

    God morgen. Lang dag i sikte og SAS står for morgentrimmen. Er kanskje det «Go Light» egentlig står for? [ATTACH] Ha en solid en!...

    upload_2024-6-18_5-24-55.png IMG_0541.jpeg 18. juni 2024 kl 09:32
  12. Jorge svarte på tråden Lang tirsdag.

    Jeg har nå forflyttet meg til Swiss Alpine Lounge for å få litt endring i hverdagen. I retrospekt skulle jeg gått hit med en gang,...

    18. juni 2024 kl 09:31
  13. Maggie liked Flyingdutchman's post in the thread Lang tirsdag.

    Morn igjen. Tatt en tur ned til resepsjonen, forklarte om problemene med rommet og spurte om det var mulig å bytte. ‘Du kan komme...

    18. juni 2024 kl 09:29
  14. Flyingdutchman svarte på tråden Lang tirsdag.

    Morn igjen. Tatt en tur ned til resepsjonen, forklarte om problemene med rommet og spurte om det var mulig å bytte. ‘Du kan komme...

    18. juni 2024 kl 09:25
  15. RescueMe svarte på tråden Lunar med undersøkelse om SAS samarbeid.

    Vil nok også spesielt treffe de yngre, det er vel helst der Lunar også har markedsført seg. Skal ikke se bort ifra at det er grunnen til...

    18. juni 2024 kl 09:25
Laster...